UKRAINA TÖÖJÕUD MEILT
Alläjrgnevalt vastused mõnedele korduma kippuvatele küsimustele.
Kuidas tööjõu värbamise protsess Ukrainast välja näeb?
- Kirjutage või helistage meile, millistele kohtadele, milliste oskustega ja kui mitut töötajat teile vaja on.
- Meie uurime enda Ukraina üksusest, kas, kui palju ja millisel ajal oleks soovitud tööjõudu saada ning pakume välja tunnihinna töötaja kohta.
- Tingimuste sobivusel sõlmime lepingu ning asume töötajaid valima ja värbama.
- Korras dokumentidega ning kontrollitud spetsialistid jõuavad teie ettevõttesse 3-5 nädalaga.
Kes maksab töötajale palka ja vastutab seadusandluse järgimise ja maksude eest?
Kõik vajalikud dokumendid, palgamaksed ja tööjõumaksud tasume meie. Teie lõplikuks hinnaks on kokkulepitud tunnihind, millele lisandub käibemaks.
Kes vastutab töötaja majutuse ja riietuse eest?
Majutuse võime tagada meie, kuid soovi korral võib selle ka kasutajaettevõte muretseda. Sellisel juhul on tunnihind odavam. Tööriietuse eest vastutame alati meie.
Millal töötaja tööle asub?
Töötaja asub tööle, kui kõik vajalikud dokumendid on korda ajatud, tööriided ning majutus muretsetud. Tavaliselt võtab see aega 3-5 nädalat.
Mis keelt töötajad räägivad?
Kõik värvatavad töötajad räägivad heal tasemel vene keelt, mõned üksikud madalal tasemel inglise keelt.
Milliste kogemuste ja oskustega on Ukraina tööjõud?
Värbame soovitud ametikohale ainult oma ala spetsialiste, garanteerime et värvatav on kas varasema töökogemusega antud ametis ja/või tugeva haridusliku taustaga valdkonnast ning kiire õppija.
Intervjueerime eelnevalt põhjalikult kõiki kandidaate ning valime välja parimad.
Mis saab siis, kui töötaja ikkagi ei saa enda tööga hakkama või ei sobi antud ametisse?
Kui juhtub väga ebatõenäoline stsenaarium, et Ukraina tööjõud või konkreetne töötaja ei sobi või ei oska ametit, vahetame inimese võimalikult kiiresti välja ning ei küsi töötatud tundide eest tasu.
Kuidas võõrtööjõud Eestis hakkama saab, sisse elab ja keskkonda sulandub?
Aitame omalt poolt Ukraina tööjõudu igakülgselt, et neil oleks võimalikult mugav ja kiire ennast sisse seada. Kuna nad räägivad ilusti vene keelt, on neil võimalik üsna edukalt Eestis hakkama saada ja sisse elada.
Aitame inimesi igapäevaste olmeprobleemidega, muretseme nende heaolu eest ja kogu eluks vajalike ning mugavust tagavate teenuste, seadmete ja esemete eest.
Kuidas toimub suhtlus rendiettevõtte ja kasutajaettevõtte vahel?
Meie poolt on igale töötajale määratud enda kontaktisik, kes vahendab muresid ja probleeme töötaja ja kasutajaettevõtte vahel ning kes aitab tagada eelnevas punktis välja toodud heaolutingimused igale inimesele.
Vaata ka: